Eilen oltiin myllyssä. Vihdoin sain koulurepun. Se on valkoinen reppu jossa iso tila ja paaaaaaaljon isoja taskuja.

Nyt teen reppu arvostelun uudelle repulle:

-Tahriintuu helposti

+Iso tila

+Paljon isoja ja pieniä taskuja

+Kaunis<3<3<3<3

+Sellainen pidike ettei reppu tipu selästä

Käytiin myös vapiksessa. Sieltä löytyi kaksi halpaa PetShopia. Nyt minulla 11-petsiä;D

Hesburgerillakin ehittiin käväistä.

Ennen myllyyn lähtöä kävimme kirjastossa.

Tässä tämän kerran kirja/video purkki:

 

  • Harry Potter ja salaisuuksien kammio
  • Mangnan taikaa
  • Piirrä mangnaa
  • Minä rakastan koiria(Pc-peli)
  • Kissani
  • Minun kissani(Video)
  • Tarzan 2 (Video ja mun sisko lainasi, en mä)
  • TikTak-Hei me soitetaan... oikeesti(Musiikki-levy)

TikTak-Frendit(Musiikki-levy)

Juups. Täytyy mennä kuvvaamaan uusia petsejä.