Jännittää tosi paljon kun huomenna alkaa KOULU! Kivaa kun koulu alkaa. Meen kolmannelle. Meillä on uusi opettajakin. Se on kyl ihan kiva, mut vähän tyly. Se lähtee ruokailleen ennen meitä ja me joudutaan odottaa varmaan jotain puol tuntii. Sitten ku me päästään vihdoin ruokailemaan, siellä onki RISOTTOA! Yääääääääääääää.... Risotto on ällöttävää. Mä vihaan risottoa. Mutta nyt keskitytään johonkin muuhun aiheeseen. Mitä mieltä olette muropaketeissa tulevista pikkuleluista. Minusta ne ovat aivan turhaa krääsää. Ei niillä kauaa leiki. Aivan turhia mielestäni. Kohta lähetään tiimarriin ostamaan kaikkia tarvittavia askartelu tarvikkeita. Koulutarvikkeethan minulla on jo. Oon ihan hulluna musaan. Nytkin mulla menee Anna Puun Linnuton Puu. Mitä mieltä olette Anna Puusta? Mun mielestä se on tosi hyvä. Taidan tehdä videot jutun tänne blogiin.

Moi!